Blog

Öt sziklaszilárd érv a reszponzív weblapok mellett

A reszponzív technológia, ha nem is olyan gyorsan, mint a tengerentúlon, de hazánkban is egyre nagyobb figyelmet kap. Ennek oka nagyon egyszerű. A külön mobilra optimalizált, az asztali verzió mobilos duplikációi egyre haloványabban teljesítenek, és ezt lassan mindenki érzékeli a forgalmán, pénztárcáján. Ez a folyamat nem csak azért van, mert keresőoptimalizálás szempontjából a desktop, és…
Tovább

Ne vásároljunk adatbázist, mert megüthetjük vele a bokánkat

Van az emberben egy szinte kitörölhetetlen jellemvonás. Mindent akar, és lehetőleg azt is azonnal. Ezért lehetséges az, hogy nagyon sok cég dönt úgy, hogy nem vesződik ügyféladatbázis kiépítésével, hanem vásárol egyet. Pedig sokszor ekkor veri az első szöget vállalkozásának a koporsójába. Tudjuk, hogy ezek nagyon erős szavak, de mindjárt meg is világítjuk, hogy miért legalább…
Tovább

A célzás fontossága nem hangsúlyozható eléggé

Ön szerint, mi azaz elengedhetetlen dolog, ami nélkül nincsen sikeres vállalkozás? A marketing rögtön az eszébe jutott igaz? Pedig van egy sokkal magától értetődőbb feltétel. Ez pedig a megfelelő kereslet. Nagyon sokan már induláskor halálra ítélik a vállalkozásukat, azzal, hogy ezt az egyetlen egy szempontot nem vizsgálják meg rendesen. Temérdek pénzt ölnek abba, hogy eladható…
Tovább

Hét marketing trend, amely meg fogja határozni 2015-öt

Az online marketing egy olyan közeg, amely megszámlálhatatlan változóval rendelkezik, ezért szinte kiismerhetetlen. Amikor azt gondolnánk, hogy már megtapasztaltuk az összes szeszélyét, megmutatja ezeregyedik arcát is. Szokták mondani, hogy az online marketingnél nincs olcsóbb és pontosabban célozható terület. Ezzel nem is vitatkozunk, mert valóban így van, ugyanakkor nem hozzáértő ember kezében az online marketing nagyon…
Tovább