Blog

Mi fán terem az a landing page?

A kereskedelem egyre komolyabban támaszkodik az internetes értékesítésre, és a folyamatosan növekvő, és persze változó igények új megoldásokat igényelnek. Ez történt 2003-ban is, amikor a Microsoft megálmodta a mai érkezési oldalak prototípusát, amellyel az Office kétségbeejtő online eladásait próbálta helyrerázni. A landing page sokakat megtéveszthet, hiszen mindössze egyetlen egy oldalról van szó, ezért gondolhatják azt,…
Tovább

Így lesz gördülékeny a munka a belsőépítésszel

A belsőépítész egy igazi bizalmi pozíció, hiszen az ügyfél igényeit maximálisan figyelembe véve alakítja ki azt a munkakörnyezetet, amely a leginkább az ő érdekeit szolgálja. Fontos megjegyezni, hogy az otthonok és az irodák különböző szemléletet igényelnek, és mi most az utóbbival foglalkozunk tüzetesebben. A legfontosabb, amit meglátásunk szerint helyre kell tenni, az a belsőépítész fogalomköre.…
Tovább

A professzionális, ám mégis otthonos iroda nem csak esztétikai kérdés

Az elmúlt néhány évben egyre nagyobb figyelmet kap a megfelelően berendezett munkatér, és a produktivitás növekedése közti összefüggés. Talán a legismertebb példa a Google székháza, amely inkább hasonlít egy játszótérre, mint komoly munkahelyre, és mégis a keresőóriás az egyik legdinamikusabban fejlődő mamutcéggé nőtte ki magát. Nem véletlenül. A jó munkakörnyezet közvetlen hatással van a munkamorálra…
Tovább

A hatékony promóció ismérvei

Az életben mindenhol, de a marketing területén kiváltképp igaz az, hogy mindennap egy új nap, egy új lehetőség. Ami tegnap működött, az ma már nem fog, és ami egy évvel ezelőtt még nem működött, az ma már működhet. A marketing 90%-ban az emberi pszichológiára épül, azt pedig folyamatosan ingerek ezrei alakítják, formálják. Ezért sem működik…
Tovább