Blog

Hét marketing trend, amely meg fogja határozni 2015-öt

Az online marketing egy olyan közeg, amely megszámlálhatatlan változóval rendelkezik, ezért szinte kiismerhetetlen. Amikor azt gondolnánk, hogy már megtapasztaltuk az összes szeszélyét, megmutatja ezeregyedik arcát is. Szokták mondani, hogy az online marketingnél nincs olcsóbb és pontosabban célozható terület. Ezzel nem is vitatkozunk, mert valóban így van, ugyanakkor nem hozzáértő ember kezében az online marketing nagyon…
Tovább

Mi fán terem az a landing page?

A kereskedelem egyre komolyabban támaszkodik az internetes értékesítésre, és a folyamatosan növekvő, és persze változó igények új megoldásokat igényelnek. Ez történt 2003-ban is, amikor a Microsoft megálmodta a mai érkezési oldalak prototípusát, amellyel az Office kétségbeejtő online eladásait próbálta helyrerázni. A landing page sokakat megtéveszthet, hiszen mindössze egyetlen egy oldalról van szó, ezért gondolhatják azt,…
Tovább

Így lesz gördülékeny a munka a belsőépítésszel

A belsőépítész egy igazi bizalmi pozíció, hiszen az ügyfél igényeit maximálisan figyelembe véve alakítja ki azt a munkakörnyezetet, amely a leginkább az ő érdekeit szolgálja. Fontos megjegyezni, hogy az otthonok és az irodák különböző szemléletet igényelnek, és mi most az utóbbival foglalkozunk tüzetesebben. A legfontosabb, amit meglátásunk szerint helyre kell tenni, az a belsőépítész fogalomköre.…
Tovább

A professzionális, ám mégis otthonos iroda nem csak esztétikai kérdés

Az elmúlt néhány évben egyre nagyobb figyelmet kap a megfelelően berendezett munkatér, és a produktivitás növekedése közti összefüggés. Talán a legismertebb példa a Google székháza, amely inkább hasonlít egy játszótérre, mint komoly munkahelyre, és mégis a keresőóriás az egyik legdinamikusabban fejlődő mamutcéggé nőtte ki magát. Nem véletlenül. A jó munkakörnyezet közvetlen hatással van a munkamorálra…
Tovább