Promóciók, adatbázis marketing

A vegytiszta, aktív ügyfeleket tartalmazó naprakész, szűrhető, és targetálható adatbázis aranyat ér. Ez a jó hír, a rossz az, hogy a híresztelésekkel ellentétben a vásárolt adatbázis ezeknek a kritériumoknak nem felel meg. Az összesnek biztosan nem. Sokszor az adatbázisban lévő adatok fele számunka használhatatlan, értéktelen információkkal bír, és mi azokért is fizetünk.

Ne vásároljon adatbázist

Már a fentiek miatt sem javasoljuk, de van egy sokkal ütősebb érvünk a vásárolt adatbázissal szemben. Konkrétan marketing öngyilkosságot követünk el vele. Gondoljon csak bele az, ami Önnek gyorsan megszerzett adatbázis, az a másik oldalon kéretlen levél. Olyan embereknek küld a termékeiről, szolgáltatásairól, vagy éppen a cégéről amúgy értékes információkat, akik erre Önt nem hatalmazták fel. Ezért lehet bármilyen szuper marketingterve, megnyerő szövege, látványos grafikája, a levele ellenérzést fog kiváltani.

Ellenben egy minőségi, értékes adatbázis mellett elképzelhetetlen az eredménytelenség

marketing

Nem titkoljuk, az adatbázis építésbe rengeteg energiát kell tenni, de magabiztosan állíthatjuk, hogy ez a befektetés busásan meg fog térülni Önnek. Mi pedig ott fogunk állni Ön mellett, és ügyelünk arra, hogy az adatbázis egyrészt szépen növekedjen, másrészt ennek ellenére ugyanolyan értékes, tiszta maradjon.

A direkt marketing releváns adatbázis nélkül nem működik

Adatbázist sokféleképpen építhetünk, de talán a legelterjedtebb módja jelenleg az email-marketing, azaz a hírlevélre való feliratkoztatás. Az emberek régen nagyon könnyen megadták az email címüket, ám sajnos a sok értéktelen, és valljuk be minőségében megkérdőjelezhető tartalom miatt, óvatosabbak lettek. Ezért ma már csak valódi minőségi tartalom, hozzáadott érték reményében iratkoznak fel.

A jól átgondolt promócióknak senki sem tud ellenállni

A jövő iránya egyértelmű. Az eddigieknél szorosabb, és tartósabb kapcsolatot kell kialakítani a vásárlók és a termékek/szolgáltatások/márkák között. Mert a kínálat akkora a piacon, hogy nincs értékesebb az Ön számára, mint a hűséges vásárló/fogyasztó. Amint ezekről az emberekről Önnek hiteles, megbízhatói adatok állnak a rendelkezésére, kis túlzással hátradőlhet, mert nagyon erős alapokra helyezte vállalkozása jövőjét.
Azok a megoldások működnek a legjobban, amelyek egyszerre ösztönzik a vásárlást, erősítik a márkát, és adatbázist is építenek. A feladat egyszerű: nyomot kell hagyni a vásárlóban/fogyasztóban. Egyedül viszont ezer banánhéjon elcsúszhat. Ezért bízza ránk a megvalósítást.